Ekonomia i FinanseOdpowiednia temperatura w biurze kluczem do sukcesu

Odpowiednia temperatura w biurze kluczem do sukcesu

by

Co rozumiemy przez sukces? A co rozumieć przez odpowiednią temperaturę? Praca umysłowa, biurowa, wymaga odpowiednich warunków, żeby mogła być prowadzona na odpowiednim poziomie – sukces osiągnięty zostanie wtedy, gdy stworzymy warunki idealne do jak najbardziej efektywnej pracy. Odpowiednią temperaturą jest temperatura, która daje najlepsze możliwości pracy umysłowej.

W jaki sposób osiągnąć odpowiednią temperaturę

Wentylacja i jeszcze raz wentylacja. Wymiana powietrza w biurze to podstawa – człowiek, żeby mógł być skoncentrowany i trzeźwo, sprawnie myśleć potrzebuje świeżego powietrza. Jeżeli nie zapewnimy w firmie wentylacji, ludzie zaczną ziewać, być przemęczeni i senni, co na pewno nie wpłynie na efektywność ich pracy. Oczywiście, temperatura nie może być zbyt niska, bo pracownicy nie będą odczuwali odpowiedniego komfortu i zamiast pracować będą ogrzewać dłonie o gorące kubki z herbatą czy czekoladą – dlatego należy uważać by nie przesadzić w żadną stronę. Odpowiednie temperatury uzyskujemy za pomocą dobrych okien, które są izolatorami pomiędzy powietrzem zewnętrznym i wewnętrznym, a redukcja temperatury uzyskiwana jest za pomocą klimatyzatorów, które są niczym siódmy cud świata dla pracowników biurowych podczas upalnych dni.

Ciekawe artykuły:

Back to Top